Dwergmuis (© Wesley Overman)

Meer weten

Educatiemateriaal

Braakballen CSI pakket
je eigen csi-pakket

Zelf braakballen pluizen

In de braakbal van een uil kun je zijn avondeten terugvinden. Stond er bijvoorbeeld een muisje op het menu dan kun je een schedel aantreffen. Het pakket kost € 7,50 en is te bestellen in onze winkel.

Pakket bestellen
Zoekkaart Vleermuizen

Zoekkaarten

U kunt heel gemakkelijk de uiterst makkelijke Vleermuizen zoekkaart of de Braakbal zoekkaart downloaden. Wilt u liever een gedrukt exemplaar? Bestel deze dan via onze winkel.

Op de zoekkaarten staat duidelijk aangegeven hoe u ze het beste kunt gebruiken.

Vleermuis zoekkaart Braakbal zoekkaart Gedrukte exemplaren bestellen

Voor vrijwilligers

Presentaties

Voor het geven van presentaties over soorten en/of soortgroepen (zoals bever, eekhoorn, egel en vleermuizen) hebben wij materiaal dat gebruikt kan worden voor een cursus of lezing. Meer informatie via vrijwilligers@zoogdiervereniging.nl.

Zoogdiersoorten

Telprojecten

Denk je er ook over om de wilde zoogdieren in Nederland te helpen, bijvoorbeeld door een bijdrage te leveren aan de vele telprogramma's van de Zoogdiervereniging? Kijk dan wat de mogelijkheden zijn.

Meedoen met tellen