Word sponsor van de Zoogdierdag

Stand Zoogdiervereniging

Bedrijven en organisaties met een hart voor de natuur kunnen de Zoogdierdag op verschillende manieren steunen. Sponsoring is al mogelijk vanaf € 100,-. Voor dit bedrag wordt het logo vermeld op het grote presentatiescherm tijdens de ontvangst en de pauzes. Voor € 250,- is het mogelijk een stand in te richten waar de vele bezoekers alle producten kunnen bekijken en informatie kan worden gedeeld. Een speciaal pakket combineert opname van het logo op het scherm en het programma met een stand en plaatsing van een banner voor € 500,-.

Voor het eerst zoekt de Zoogdiervereniging ook een partij die hoofdsponsor van het evenement wil worden. Hoofdsponsor worden van de Zoogdierdag is een groot voorrecht dat elk bedrijf een enorme boost geeft op het gebied van goodwill. Als hoofdsponsor van de Zoogdierdag wordt de bedrijfsnaam in alle publicaties van het evenement genoemd (de Zoogdierdag 2024 in Burgers’ Zoo is mede mogelijk gemaakt door …). Dit betreft alle media uitingen over de Zoogdierdag, inclusief sociale media kanalen, website en persberichten. Uiteraard krijgt de vermelding van het hoofdsponsorschap ook een prominente plek op het scherm en het programma. Indien gewenst behoren plaatsing van een banner, een stand en een korte toespraak tijdens het evenement ook tot de mogelijkheden.

Interesse? Vul dan onderstaand formulier in. Voor meer informatie kan telefonisch contact worden opgenomen met het secretariaat via 024 74 10 500 of e-mail.

De Zoogdiervereniging behoudt zich het recht voor om inschrijvingen voor sponsoring van de Zoogdierdag vanuit idealistische grondslagen te weigeren. Dit vloeit voort uit het feit dat de Zoogdiervereniging een belangenbehartiger is voor al haar leden en handelt vanuit haar statuten.