agendaoverzicht

Wolf (© Maaike Plomp)

Professionele opleiding in wolvendossier (VOL!)

-

Deze cursus heeft het maximum aantal deelnemers bereikt. Aanmelden is niet meer mogelijk.

Wolven zijn terug in Nederland en het ligt in de lijn der verwachtingen dat het aantal wolven in Nederland toeneemt. Vanuit verschillende invalshoeken in de samenleving levert dit vragen op. Deze vragen komen terecht bij verschillende organisaties en professionals die nog niet eerder te maken hebben gehad met dit ecologisch, juridisch en maatschappelijk uitdagend dossier.

Egel (Bron: Beverly Brouwer)

Landelijke Egeldag

Op zaterdag 16 november 2019 organiseert Egelwerkgroep Nederland de eerste landelijke Egeldag tijdens het Jaar van de Egel 2019! We hebben een druk programma met veel interessante egelexperts uit binnen- en buitenland! Lees hieronder alle info en meld je aan!
Congres Natuurinclusief Bouwen

Natuurlijk: congres voor Natuurinclusief Bouwen

Voor iedereen die iets kan én wil met Natuurinclusief. Kom naar Natuurlijk: het Congres over Natuurinclusief Bouwen en maak kennis met de natuurinclusieve aanpak in de bouw, stedelijke ontwerp, groenbeheer en infrastructuur. Met de lancering van de digitale Toolbox Natuurinclusief Bouwen en tal van workshops over hoe u natuurinclusief in uw project, sector of omgeving kunt inzetten.
Otter (© Hugh Jansman)

BiodiFestival

Het gaat niet goed met de biodiversiteit. En wat gaan we daar in Overijssel aan doen? Op 4 december willen we alles en iedereen die van betekenis is en kan zijn voor biodiversiteit in Overijssel samenbrengen. We bieden je een festival vol interessante key note sprekers, motiverende workshops en kansen om elkaar te ontmoeten en van elkaar te leren.