Lid worden

De rosse vleermuis is in Nederland vooral bekend als een bewoner van boomholten.
Roepende rosse vleermuis (Bron: Erik Korsten)

Hieronder staan de verschillende lidmaatschappen nader uitgelegd. Hierbij geldt dat het lidmaatschap per kalenderjaar loopt en wordt aangegaan voor minimaal één jaar. Opzeggingen moeten voor 1 december voor het nieuwe jaar schriftelijk bij de ledenadministratie binnen zijn. Heeft u nog vragen over het lidmaatschap, stel uw vraag hier.

De voorwaarden voor het lidmaatschap vindt u in onze statuten.

Door lid te worden blijft u op de hoogte van het laatste zoogdieren-nieuws én kunt u zich met gelijkgezinden inzetten voor zoogdieren, bijvoorbeeld bij onze werkgroepen.

Type lidmaatschappen

Standaard lidmaatschap

Bij het lidmaatschap ontvangt u vier keer per jaar het tijdschrift “Zoogdier”. Met fraaie foto's en unieke artikelen is Zoogdier het enige Nederlandstalige tijdschrift dat alle in het wild levende zoogdieren bij u thuisbrengt. Van egel tot eekhoorn, van bever tot boommarter en van das tot otter. Dit populairwetenschappelijke blad is een must voor iedere natuurliefhebber. Dit standaard lidmaatschap kost € 27,50 per jaar.

Uitgebreid lidmaatschap

Kiest u voor een uitgebreid lidmaatschap dan ontvangt u ook ons wetenschappelijke tijdschrift “Lutra" dat twee maal per jaar verschijnt. De artikelen in Lutra behandelen alle aspecten van de zoogdierkunde en -bescherming in Europa en soms ook daarbuiten, maar de nadruk ligt op artikelen over ecologie, biogeografie, gedrag en morfologie. De meeste artikelen zijn geschreven in het Engels met een Nederlandse samenvatting. Dit uitgebreide lidmaatschap kost € 45,- per jaar.

Jongeren lidmaatschap

Jongeren tot en met 25 jaar kunnen een voordelig lidmaatschap afsluiten. Een basis jongeren lidmaatschap inclusief Zoogdier kost € 19,50 per jaar of € 1,65 per maand. Een uitgebreid jongeren lidmaatschap inclusief Zoogdier en Lutra kost € 37,- per jaar of € 3,10 per maand. Bij een jongeren lidmaatschap is het opgeven van een geboortedatum verplicht.

Abonnement Lutra

Het is mogelijk u alleen op "Lutra" te abonneren. Dit kost € 27,50 per jaar.

Voor leden van Natuurpunt

Leden van het Vlaamse Natuurpunt kunnen met korting een los abonnement op Zoogdier nemen. Zij worden daarmee tevens lid van de Zoogdierenwerkgroep van Natuurpunt. Dit abonnement kost € 15,- per jaar.

Keuze abonnement
U ontvangt Zoogdier.
U ontvangt Zoogdier. Deze optie is alleen mogelijk bij incassobetaling.
U ontvangt Zoogdier en Lutra.
U ontvangt Zoogdier en Lutra. Deze optie is alleen mogelijk bij incassobetaling.
U wordt geen lid van de Zoogdiervereniging en ontvangt Lutra.
Flinke kortingen t/m 25 jaar
Keuze jongerenlidmaatschap
Inclusief Zoogdier
Inclusief Zoogdier. Alleen bij incassobetaling.
Inclusief Zoogdier en Lutra.
Inclusief Zoogdier en Lutra. Alleen bij incassobetaling.
Wilt u iemand anders een lidmaatschap één jaar cadeau doen? Vink dan dit vinkje aan. Het lidmaatschap loopt automatisch na één jaar af.
Speciale aanbieding
Bij het nemen van een lidmaatschap kunt u eenmalig gebruik maken van 20% korting op de “Veldgids Europese Zoogdieren” (winkelwaarde € 38,50). Indien u hiervan gebruik wilt maken, dient u dit vakje aan te vinken.
Bij het nemen van een lidmaatschap kunt u eenmalig gebruik maken van €35 korting op het boek “Atlas van de Nederlandse zoogdieren” (winkelwaarde € 55,00). Indien u hiervan gebruik wilt maken, dient u dit vakje aan te vinken.
Aanvullende donatie
Ondersteun ons werk met een aanvullende donatie naast uw lidmaatschap.
Geef hier aan hoeveel u wilt doneren.
Wijze van betaling
Bij verzending van het aanmeldformulier geeft u de Zoogdiervereniging toestemming om maandelijks/jaarlijks het bedrag van het lidmaatschap van uw rekening af te schrijven.
U ontvangt een betaalverzoek en maakt het bedrag jaarlijks zelf over.
Uw bedrijf ontvangt een factuur.
Onze vereniging verwerkt uw persoonsgegevens conform de privacyverklaring. Door dit vakje aan te vinken gaat u akkoord met de algemene voorwaarden en het privacystatement van de Zoogdiervereniging.