Word lid van de Zoogdiervereniging

Ontdek de wereld van de Nederlandse zoogdieren en draag met uw lidmaatschap bij aan onderzoek naar en bescherming van de Nederlandse zoogdieren. Met prachtige foto’s en unieke artikelen is Zoogdier het enige tijdschrift dat alle in het wild levende zoogdieren bij u thuis brengt. Van egel tot eekhoorn, van bever tot boommarter en van das tot otter. Dit populair wetenschappelijke blad is een must voor iedere natuurliefhebber. Leden van de Zoogdiervereniging ontvangen Zoogdier vier maal per jaar.

Speciale Aanbieding

Word lid van de Zoogdiervereniging en ontvang vier keer per jaar het tijdschrift Zoogdier. Hiervoor betaalt u €25,- per jaar. U krijgt een egelsleutelhanger cadeau.
Maak gebruik van de aanbieding en betaal voor de Veldgids Europese Zoogdieren en het lidmaatschap slechts €50,- (inclusief verzendkosten; winkelwaarde van de Veldgids Europese Zoogdieren is €34,95).

Hoe maakt u gebruik van deze aanbieding?

Door onderstaand formulier in te vullen en te versturen.
Wilt u alleen een abonnement op Lutra? Of misschien bent u al lid van het Vlaamse Natuurpunt, u krijgt dan korting. Klik hier voor een pagina met alle lidmaatschappen overzichtelijk op een rijtje.
Een lidmaatschap van de Zoogdiervereniging loopt per kalenderjaar. Opzeggingen voor het volgend jaar dienen voor 1 december bij de ledenadministratie binnen te zijn.

SEPA gevevens van de Zoogdiervereniging

De Single Euro Payments Area, kortweg SEPA, is een gebied (de EU) waarbinnen op dezelfde manier betalingen in euro’s kunnen worden gedaan. Meer info over SEPA is hier te vinden.
Incassant ID: NL30ZZZ403426720000
Rek. nr:         NL26INGB0000203737

Let op de minimum bedragen in de tabel op http://www.zoogdiervereniging.nl/alle-lidmaatschappen-op-een-rij. Indien u een lidmaatschap heeft gekozen inclusief Veldgids wordt vanaf het tweede jaar een lager bedrag afgeschreven.
Vul hier uw IBAN (International Bank Account Number) in.
Vul hier uw BIC (Bank Identifier Code) in.
Ik geef toestemming het bedrag voor het geselecteerde lidmaatschap jaarlijks van mijn rekening af te schrijven.
CAPTCHA
Deze vraag wordt gebruikt om te testen of u een menselijke bezoeker bent om spam inzendingen te vermijden.