Vleermuiswerkgroep Nederland: VLEN

Vleermuis.net: de website van de Vleermuiswerkgroep Nederland

Alle informatie over de Vleermuiswerkgroep Nederland (VLEN) van de Zoogdiervereniging is te vinden op een speciale website: vleermuis.net.

In juni 2001 is de website vleermuis.net van start gegaan. Het doel van de website is kwalitatief goede en duidelijke informatie over vleermuizen te verstrekken. De website is bedoeld voor iedereen die gewenst of ongewenst met vleermuizen te maken heeft. Dit zijn mensen met vleermuizen in huis, terreinbeheerders, vleermuiswerkers en andere geinteresseerden. De site wordt gemaakt en onderhouden door vleermuisliefhebbers.

De redactie wordt gevormd door mensen die zowel betrokken zijn bij de VLEN als bij de Zoogdiervereniging. Daarnaast is er een klankbordgroep die de kwaliteit van de informatie in de gaten houdt. Meer info vind je natuurlijk op vleermuis.net.
Iedereen die wil bijdragen aan de uitbreiding van vleermuis.net is welkom. Voor vleermuiswerkgroepen bestaat de mogelijkheid een eigen pagina(s) te hosten. Neem vrijblijvend contact op met de redactie@vleermuis.net