Eikelmuisbeleefpakket

eikelmuisbeleefpakket
Eikelmuisbeleefpakket

Via dit Eikelmuisbeleefpakket word je even ondergedompeld in de wereld van de eikelmuis. Ga eropuit met één van de wandelingen en ontdek in wat voor gebied de eikelmuis leeft. Wil je eikelmuizen in het echt zien? En weten wat voor dier je via dit pakket hebt geadopteerd? Breng dan een bezoek aan GaiaZOO met de kortingsbon van €2,50 of scan de QR-code op deze kaart en bekijk de filmpjes die zijn gemaakt van de eikelmuis. Als echte ambassadeur van het Jaar van de Eikelmuis hebben we nog een shirt en een mooie pin voor je toegevoegd. En wat is nou een vakantie zonder spelletjes en een lekkere fles wijn? Ook daar is aan gedacht in dit Eikelmuisbeleefpakket!

Met de aanschaf van dit pakket kom je meer te weten over (de wereld van) de eikelmuis en draag je bovendien bij aan de bescherming van deze bedreigde soort.

Het Eikelmuisbeleefpakket is een samenwerking van GaiaZOO, Stichting Grueles, Gemeente Eijsden-Margraten, Vogelwerkgroep Bemelen, Het Limburgs Landschap, Staatsbosbeheer en de Zoogdiervereniging.

Inhoud van het pakket:

• Adoptie eikelmuis