Telganger / 2013-2 / oktober (pdf)

2013

• Adopteer een zoogdier • Dode eekhoorn gevonden? Verzamel hem! • Cursusprogramma 2013 voor professionals • Agenda 2013

Telganger / 2013-1 / april (pdf)

2013

• Voorwoord • Overige vleermuizen • Bever en otter • Dagactieve zoogdieren • Wintertellingen vleermuizen • Zoldertellingen vleermuizen • Hazelmuis • Braakbalonderzoek • Jaar van de steenmarter • Cursusprogramma 2013 voor professionals • Huiskatten helpen Zoogdiervereniging • Gezocht: artikelen voor tijdschrijft Zoogdier! • Zoogdierdag • Agenda

Castor 020 / 2011 (pdf)

2011

De inhoud van deze Castor: Beversporen tellen in Flevoland- Onstuitbare bevers; Resultaten bevertelling IJsseldal 2 september 2011; Bevertelling Gelderse Poort; Bevers langs de Nederrijn bij Wageningen en Rhenen; Nieuws van het bestuur; Nieuw bestuur - taakverdeling - even voorstellen; Fibertjes (korte berichten); Regiocoordinaten.