Telganger / 2013-2 / oktober (pdf)

2013

• Adopteer een zoogdier • Dode eekhoorn gevonden? Verzamel hem! • Cursusprogramma 2013 voor professionals • Agenda 2013

Telganger / 2013-1 / april (pdf)

2013

• Voorwoord • Overige vleermuizen • Bever en otter • Dagactieve zoogdieren • Wintertellingen vleermuizen • Zoldertellingen vleermuizen • Hazelmuis • Braakbalonderzoek • Jaar van de steenmarter • Cursusprogramma 2013 voor professionals • Huiskatten helpen Zoogdiervereniging • Gezocht: artikelen voor tijdschrijft Zoogdier! • Zoogdierdag • Agenda

Telganger / 2012-2 / oktober (pdf)

2012

• Voorwoord • VONZ Noordse woelmuis, waterspitsmuis, veldspitsmuis en grote bosmuis • NEM Vleermuis wintertellingen • NEM Zoldertellingen vleermuizen • NEM Dagactieve zoogdieren • NEM Konijnentellingen in de duinen • NEM Bever en otter • NEM Hazelmuis • Veel egels gemeld tijdens egelweekend • Ottercursus in november • Programma Landelijke Dag VOFF • Uitheemse eekhoorns gezocht • Hop-overs voor de grootoorvleermuizen van Sumar • Help bij onderzoek aan dode dieren • Agenda

Telganger / 2010-1 / april (pdf)

2010

In deze editie van de Telganger: NEM Vleermuis wintertellingen, NEM Vleermuis zoldertellingen, NEM Autovleren, NEM DagActieve Zoogdieren (DAZ), NEM Hazelmuis, VONZ Waterspitsmuis, VONZ Noordse woelmuis, VONZ Boommarter, VONZ Das, VONZ Kleine zoogdieren (braakballen), Landelijke zoogdierdag / ALV, Zoogdieratlas.nl, Zoogdiervereniging in commissie DWHC, Vleermuisnieuws uit Groningen, Muizen veroveren de waddeneilanden, Opmars van de grote bosmuis, Ga mee walvissen en dolfijnen kijken.