Telganger / 2012-2 / oktober (pdf)

2012

• Voorwoord • VONZ Noordse woelmuis, waterspitsmuis, veldspitsmuis en grote bosmuis • NEM Vleermuis wintertellingen • NEM Zoldertellingen vleermuizen • NEM Dagactieve zoogdieren • NEM Konijnentellingen in de duinen • NEM Bever en otter • NEM Hazelmuis • Veel egels gemeld tijdens egelweekend • Ottercursus in november • Programma Landelijke Dag VOFF • Uitheemse eekhoorns gezocht • Hop-overs voor de grootoorvleermuizen van Sumar • Help bij onderzoek aan dode dieren • Agenda

Telganger / 2007-VONZspecial / juli (pdf)

2007

In deze editie van de Telganger: Nieuwe oude waarnemingen gezocht, Landelijk verspreidingsonderzoek das, Waar zit de boommarter, Noordse woelmuis gevangen, Lok de waterspitsmuis, Nieuwe onderzoeksmethode met lokbuizen, Eikelmuis en hazelmuis, Wanted! Beverspotters, Doorgeven waarnemingen, Zoogdierwaarnemingen vanuit de auto, Gezocht vrijwilligers op kantoor of thuis, WILDzoekers zoeken Wildleiders, Telganger Digitaal, Vacature Senior Projectleider.