Publicatieoverzicht

Telganger / 2013-2 / oktober (pdf)

2013

• Adopteer een zoogdier • Dode eekhoorn gevonden? Verzamel hem! • Cursusprogramma 2013 voor professionals • Agenda 2013

Telganger / 2013-1 / april (pdf)

2013

• Voorwoord • Overige vleermuizen • Bever en otter • Dagactieve zoogdieren • Wintertellingen vleermuizen • Zoldertellingen vleermuizen • Hazelmuis • Braakbalonderzoek • Jaar van de steenmarter • Cursusprogramma 2013 voor professionals • Huiskatten helpen Zoogdiervereniging • Gezocht: artikelen voor tijdschrijft Zoogdier! • Zoogdierdag • Agenda

Telganger / 2006-VONZspecial / oktober (pdf)

2006

In dez editie van de Telganger: Inhaalslag Verspreidingsonderzoek Zoogdieren, Boommarter inventarisatie Zuid-Kennermerland, Noordse woelmuis, Waterspitsmuis, Spitsmuis in lokbuis, Eikelmuis, Ingekorven vleermuis, Zwermlokaties bij winterverblijven, Hazelmuis, Meedoen met de inhaalslag?, Ecogrid, Basiscursus Zoogdieren inventariseren, Telganger digitaal, Word lid van de Zoogdiervereniging van Nederland.

Telganger / 2006-2 / november (pdf)

2006

In deze editie van de Telganger: Verenigde Naties roept 2007 uit tot “JAAR VAN DE DOLFIJN”, Konijn in Nederland krijgt hulp van Wisent, Bevers in Limburg voorjaar 2005 - voorjaar 2006, Resultaten dagactieve zoogdieren 2005, Doorgeven van waarnemingen, Noordse woelmuis verder in voorkomen achteruit, Onderzoek gewenst naar relatie met koeien en paarden, Resultaten wintertellingen vleermuizen 2006, Massale volksverhuizing bij de bruinvis in de Noordzee, Verstandig of niet?

Telganger / 2006-1 / juli (pdf)

2006

In deze editie van de Telganger: Meetnet Hazelmuis, Verspreiding van kleine zoogdieren aan de hand van braakballen, Vogelgriep ppl bij wilde roofdieren, Limburgse zoogdieratlas, Bevers in Limburg, Griend aangespoeld op Schiermonnikoog, Nederlands windmolenpark op zee en zeezoogdieren, Cursussen, Braakballen en de nationale braakbal pluisweek 2006.

Telganger / 2005-2 / oktober (pdf)

2005

Zoogdieren in het PTT-PROJECT, Speuren naar beversporen!, Zoogdierresultaten wintertellingen vleermuizen 2005, De natuuragenda, Nationale braakbalpluisweek 2005, Meet net hazelmuis in 2005 officieel van start, Oproep voor deelname wildzoekers: BMP en Dagactieve zoogdieren in 2004, Zoogdieren tellen in de golf van Biskaje, Bevers in de Biesbosch 1988-2004.

Telganger / 2005-1 / maart (pdf)

2005

In deze editie van de Telganger: De telganger gaat digitaal, Nationale braakbalpluisweek 2004, Wanted: tellingen eekhoorn!, Wanted: wintertellingen vleermuizen!, Bevers in Limburg, WILDzoekers jeugdnatuurclub, Aantalontwikkeling eekhoorn, Resultaten wintertellingen vleermuizen, Nieuwe database VZZ, Herstructurering VZZ, Oproep fotomateriaal, Hoe gaat het met het konijn?, VOFF 2000-soortendag, Inhoud Zoogdier, VleermuisTelavond 2004, Is het konijn het haasje?