Zoogdier / jaargang 21 / nr. 4 / winter 2010

2010

Deze uitgave van Zoogdier bevat onder andere de volgende onderwerpen:
•De geboorte van Zoogdier •Winnaars fotowedstrijd •De otter komt naar je toe deze winter
•Aandacht voor wild zwijn •Kansenkaart ‘Wilde zwijnen in Nederland’ •De winnaar verliest •Vleermuizen in de sauna •Zoogdieratlas.nl •Interview met Peter Reijnders •Hyperlink •Waarnemingen •Kort nieuws •Agenda & adressen •Het moment van.... Geurt Besselink

Zoogdier / jaargang 21 / nr. 2 / zomer 2010

2010

Deze uitgave van Zoogdier bevat onder andere de volgende onderwerpen: •Wolven niet te stoppen
•zoogdieren op spreekuur •eerste provinciale zoogdieratlassen gereed •eenoog een boommarter om respect voor te hebben •bevers in Vlaanderen  •succesvol Symposium ‘Muskusrattenbestrijding kan anders’ •de beste vangstmethode/onderzoek naar bosspitsmuizen •fotowedstrijd •forum •exoot of emoot? •waarnemingen.

Zoogdier / jaargang 21 / nr. 1 / voorjaar 2010

2010

Deze uitgave van Zoogdier bevat onder andere de volgende onderwerpen:
•2010 is het jaar van het Wild Zwijn •egel moet op Rode Lijst bedreigde zoogdieren •het vijfde internationale beversymposium •goed nieuws uit de winterverblijven •noordse woelmuis op de Makkumerwaard •kwaliteit cultuurlandschap belangrijk voor zoogdieren •forum - achteruitgang zoogdieren gestopt •waarnemingen •kort nieuws •agenda & adressen.

Telganger / 2010-1 / april (pdf)

2010

In deze editie van de Telganger: NEM Vleermuis wintertellingen, NEM Vleermuis zoldertellingen, NEM Autovleren, NEM DagActieve Zoogdieren (DAZ), NEM Hazelmuis, VONZ Waterspitsmuis, VONZ Noordse woelmuis, VONZ Boommarter, VONZ Das, VONZ Kleine zoogdieren (braakballen), Landelijke zoogdierdag / ALV, Zoogdieratlas.nl, Zoogdiervereniging in commissie DWHC, Vleermuisnieuws uit Groningen, Muizen veroveren de waddeneilanden, Opmars van de grote bosmuis, Ga mee walvissen en dolfijnen kijken.