Castor 010 / 2002 (pdf)

2002

De inhoud van deze Castor; Zomerkamp 2002; Dode bevers in Biesbosch; De bever terug in Belgie; Beverwaarnemingen in Luxemburg; Bevers bij de ketelbrug; Bevers monitoren in Flevoland; Succesvolle ledenbijeenkomst Flevoland; Speciale aanbieding.

Telganger / 2002-3 / oktober (pdf)

2002

In deze editie van de Telganger: De Telganger, Netwerk Ecologische Monitoring (NEM), Uitzetting van bevers in Limburg, Wintertellingen Vleermuizen, Nieuwe databankbeheerder, Nationale Telavond 2002, Bevertellingen in de Biesbosch in 2002, Nieuwe coördinator Braakbalmonitoring, Vleermuizen en nullen, Eekhoornmonitoring, Speciale aanbieding.

Telganger / 2002-1 / maart (pdf)

2002

In deze editie van de Telganger: Afscheid van een landelijk coördinator!, Wintertellingen vleermuizen, Vooraankondiging Feestdag ‘VZZ 50 jaar’, Eekhoornmonitoring, Braakbalseizoen 2000 & 2001, Bever-Transect-Tellingen Biesbosch 2002, Hazelmuizen in 2001, Ziet u ze vliegen? Tel dan mee! Op 7 juni, Braakballetjes. Speciale aanbieding!