Telganger / 2019-2 / oktober

• Voorwoord
  • NEM Meetprogramma Dagactieve Zoogdieren (konijn)
  • NEM Verspreidingsonderzoek Muizen
  • NEM Meetprogramma Vleermuis Transecttellingen
  • NEM Meetprogramma Zoldertellingen Vleermuizen
  • NEM Meetprogramma Wintertellingen Vleermuizen
  • NEM Meetprogramma Dagactieve Zoogdieren
  • NEM Verspreidingsonderzoek Bever en Otter
  • NEM Verspreidingsonderzoek Bunzing Boommarter
  • NEM Meetprogramma Hazelmuizen
  • Agenda

Telganger / 2019-1 / mei

• Voorwoord
  • NEM Verspreidingsonderzoek Muizen
  • NEM Verspreidingsonderzoek Bever en Otter
  • NEM Meetprogramma Zoldertellingen Vleermuizen
  • NEM Meetprogramma Wintertellingen Vleermuizen
  • NEM Verspreidingsonderzoek Bunzing Boommarter
  • NEM Meetprogramma Vleermuis Transecttellingen
  • Rectificatie
  • Agenda

Telganger / 2013-2 / oktober (pdf)

2013

• Adopteer een zoogdier • Dode eekhoorn gevonden? Verzamel hem! • Cursusprogramma 2013 voor professionals • Agenda 2013

Telganger / 2013-1 / april (pdf)

2013

• Voorwoord • Overige vleermuizen • Bever en otter • Dagactieve zoogdieren • Wintertellingen vleermuizen • Zoldertellingen vleermuizen • Hazelmuis • Braakbalonderzoek • Jaar van de steenmarter • Cursusprogramma 2013 voor professionals • Huiskatten helpen Zoogdiervereniging • Gezocht: artikelen voor tijdschrijft Zoogdier! • Zoogdierdag • Agenda

Castor 010 / 2002 (pdf)

2002

De inhoud van deze Castor; Zomerkamp 2002; Dode bevers in Biesbosch; De bever terug in Belgie; Beverwaarnemingen in Luxemburg; Bevers bij de ketelbrug; Bevers monitoren in Flevoland; Succesvolle ledenbijeenkomst Flevoland; Speciale aanbieding.

Telganger / 2002-3 / oktober (pdf)

2002

In deze editie van de Telganger: De Telganger, Netwerk Ecologische Monitoring (NEM), Uitzetting van bevers in Limburg, Wintertellingen Vleermuizen, Nieuwe databankbeheerder, Nationale Telavond 2002, Bevertellingen in de Biesbosch in 2002, Nieuwe coördinator Braakbalmonitoring, Vleermuizen en nullen, Eekhoornmonitoring, Speciale aanbieding.