Castor 019 / 2010 (pdf)

2010

De inhoud  van deze Castor: Beveronderzoek in de Kekerdomse- en Millingerwaard; Verleden van de bevers in de waard; Hoe het er eind 2009 voorstond-Overige onderzoeksresultaten-Hoe ziet de toekomst er uit?; Hoe vergaat het de bevers in Groningen en Drenthe?

Telganger / 2010-1 / april (pdf)

2010

In deze editie van de Telganger: NEM Vleermuis wintertellingen, NEM Vleermuis zoldertellingen, NEM Autovleren, NEM DagActieve Zoogdieren (DAZ), NEM Hazelmuis, VONZ Waterspitsmuis, VONZ Noordse woelmuis, VONZ Boommarter, VONZ Das, VONZ Kleine zoogdieren (braakballen), Landelijke zoogdierdag / ALV, Zoogdieratlas.nl, Zoogdiervereniging in commissie DWHC, Vleermuisnieuws uit Groningen, Muizen veroveren de waddeneilanden, Opmars van de grote bosmuis, Ga mee walvissen en dolfijnen kijken.

Castor 008 / 2001 (pdf)

2001

De inhoud van deze Castor: Berichten van het bestuur; Gezocht; Uitnodiging algemene ledenvergadering; Nieuws uit de Biesbosch; Tweede Europese beversymposium in Polen; Vondst botmateriaal authentieke Nederlandse bever; Bevertelling in Flevoland; Bevers observeren bij de Swalm; Algemene Ledenvergadering 28 april 2001.