Telganger / 2005-2 / oktober (pdf)

2005

Zoogdieren in het PTT-PROJECT, Speuren naar beversporen!, Zoogdierresultaten wintertellingen vleermuizen 2005, De natuuragenda, Nationale braakbalpluisweek 2005, Meet net hazelmuis in 2005 officieel van start, Oproep voor deelname wildzoekers: BMP en Dagactieve zoogdieren in 2004, Zoogdieren tellen in de golf van Biskaje, Bevers in de Biesbosch 1988-2004.

Telganger / 2005-1 / maart (pdf)

2005

In deze editie van de Telganger: De telganger gaat digitaal, Nationale braakbalpluisweek 2004, Wanted: tellingen eekhoorn!, Wanted: wintertellingen vleermuizen!, Bevers in Limburg, WILDzoekers jeugdnatuurclub, Aantalontwikkeling eekhoorn, Resultaten wintertellingen vleermuizen, Nieuwe database VZZ, Herstructurering VZZ, Oproep fotomateriaal, Hoe gaat het met het konijn?, VOFF 2000-soortendag, Inhoud Zoogdier, VleermuisTelavond 2004, Is het konijn het haasje?

Castor 006 / 1999 (pdf)

1999

De inhoud van deze Castor: De bever in de Biesbosch in 1999; Bevers van de Gelderse Poort; Bevernieuws uit Flevoland; Bevernieuws uit Limburg; Beverweekend zomer 1999; Bever(s) vergiftigd?; Ledenbijeenkomst 2000; Onderzoek foerageergedrag bevers in de biesbosch;Meldingen Bevers(?) buiten de bekende bevergebiede; Groeiend ledental;Bevers....en andere dieren.