Telganger / 2012-2 / oktober (pdf)

2012

• Voorwoord • VONZ Noordse woelmuis, waterspitsmuis, veldspitsmuis en grote bosmuis • NEM Vleermuis wintertellingen • NEM Zoldertellingen vleermuizen • NEM Dagactieve zoogdieren • NEM Konijnentellingen in de duinen • NEM Bever en otter • NEM Hazelmuis • Veel egels gemeld tijdens egelweekend • Ottercursus in november • Programma Landelijke Dag VOFF • Uitheemse eekhoorns gezocht • Hop-overs voor de grootoorvleermuizen van Sumar • Help bij onderzoek aan dode dieren • Agenda

Castor 004 / 1998 (pdf)

1998

De inhoud van deze Castor: Nieuws vanuit de Biesbosch; Verslag monitoring bevers Gelderse Poort; Bever in de Krimpenerwaard; Geslaagd zomerkamp; Melding doorgereden bever in Zuid-Limburg; Nieuwe genen in Flevoland; Ledenbijeenkomst; Onderzoek naar foerageergedrag in de Biesbosch; Excuus.

Castor 003 / 1998 (pdf)

1998

De inhoud van deze Castor: Spectaculair herstel bevers door herintroducties; Nieuws en plannen vanuit de Biesbosch; Algemene ledenvergadering 13-12-1997; Bever in Almere; Dode bever in de Larservaart; Bever in het Horsterwold; Beverrat bij Fort St. Andries; Zomerkamp