Telganger / 2019-2 / oktober

• Voorwoord
  • NEM Meetprogramma Dagactieve Zoogdieren (konijn)
  • NEM Verspreidingsonderzoek Muizen
  • NEM Meetprogramma Vleermuis Transecttellingen
  • NEM Meetprogramma Zoldertellingen Vleermuizen
  • NEM Meetprogramma Wintertellingen Vleermuizen
  • NEM Meetprogramma Dagactieve Zoogdieren
  • NEM Verspreidingsonderzoek Bever en Otter
  • NEM Verspreidingsonderzoek Bunzing Boommarter
  • NEM Meetprogramma Hazelmuizen
  • Agenda

Telganger / 2019-1 / mei

• Voorwoord
  • NEM Verspreidingsonderzoek Muizen
  • NEM Verspreidingsonderzoek Bever en Otter
  • NEM Meetprogramma Zoldertellingen Vleermuizen
  • NEM Meetprogramma Wintertellingen Vleermuizen
  • NEM Verspreidingsonderzoek Bunzing Boommarter
  • NEM Meetprogramma Vleermuis Transecttellingen
  • Rectificatie
  • Agenda

Telganger / 2008-2 / oktober (pdf)

2008

In deze Telganger vindt u: NEM Het konijn is terug!, NEM Resultaten wintertellingen vleermuizen 2008,  NEM Beheer aan winterobjecten vleermuizen, NEM Tussenstand zoldertellingen vleermuizen 2008, NEM Autoroutes vleermuistellingen, NEM Resultaten DagActieve Zoogdieren 2007, VONZ Inhaalslag algemeen, VONZ Noordse woelmuis, VONZ Waterspitsmuis, VONZ Boommarter, VONZ Das, Bevers in Limburg 2008, Gezocht: exotische zoogdieren, Ringelrobben als dwaalgast in Nederland, Jaar van de bunzing, Levende atlas van de Nederlandse zoogdieren, Huisspitsmuis verovert Texel.

Telganger / 2008-1 / juli (pdf)

2008

In deze Telganger: Autovleren, Zoldertellingen vleermuizen, Wintertellingen vleermuizen, Hazelmuis,  DagActieve Zoogdieren (DAZ), Das, Eekhoorn, Steenmarter, Grote bosmuis, Hoefdieren, Waterspitsmuis, Natura 2000 soorten verder in kaart, Braakballen, Basiscursus zoogdieren / vleermuizen, Vleermuizen in langbroekerwetering, Vis zoekt boommarter, Gezocht: exotische zoogdieren, Populaties van exotische eekhoorns in Nederland, Soort van het jaar; de tussenstand, Even voorstellen.

Castor 004 / 1998 (pdf)

1998

De inhoud van deze Castor: Nieuws vanuit de Biesbosch; Verslag monitoring bevers Gelderse Poort; Bever in de Krimpenerwaard; Geslaagd zomerkamp; Melding doorgereden bever in Zuid-Limburg; Nieuwe genen in Flevoland; Ledenbijeenkomst; Onderzoek naar foerageergedrag in de Biesbosch; Excuus.

Castor 003 / 1998 (pdf)

1998

De inhoud van deze Castor: Spectaculair herstel bevers door herintroducties; Nieuws en plannen vanuit de Biesbosch; Algemene ledenvergadering 13-12-1997; Bever in Almere; Dode bever in de Larservaart; Bever in het Horsterwold; Beverrat bij Fort St. Andries; Zomerkamp