Telganger / 2008-2 / oktober (pdf)

2008

In deze Telganger vindt u: NEM Het konijn is terug!, NEM Resultaten wintertellingen vleermuizen 2008,  NEM Beheer aan winterobjecten vleermuizen, NEM Tussenstand zoldertellingen vleermuizen 2008, NEM Autoroutes vleermuistellingen, NEM Resultaten DagActieve Zoogdieren 2007, VONZ Inhaalslag algemeen, VONZ Noordse woelmuis, VONZ Waterspitsmuis, VONZ Boommarter, VONZ Das, Bevers in Limburg 2008, Gezocht: exotische zoogdieren, Ringelrobben als dwaalgast in Nederland, Jaar van de bunzing, Levende atlas van de Nederlandse zoogdieren, Huisspitsmuis verovert Texel.

Telganger / 2008-1 / juli (pdf)

2008

In deze Telganger: Autovleren, Zoldertellingen vleermuizen, Wintertellingen vleermuizen, Hazelmuis,  DagActieve Zoogdieren (DAZ), Das, Eekhoorn, Steenmarter, Grote bosmuis, Hoefdieren, Waterspitsmuis, Natura 2000 soorten verder in kaart, Braakballen, Basiscursus zoogdieren / vleermuizen, Vleermuizen in langbroekerwetering, Vis zoekt boommarter, Gezocht: exotische zoogdieren, Populaties van exotische eekhoorns in Nederland, Soort van het jaar; de tussenstand, Even voorstellen.

Telganger / 2007-VONZspecial / juli (pdf)

2007

In deze editie van de Telganger: Nieuwe oude waarnemingen gezocht, Landelijk verspreidingsonderzoek das, Waar zit de boommarter, Noordse woelmuis gevangen, Lok de waterspitsmuis, Nieuwe onderzoeksmethode met lokbuizen, Eikelmuis en hazelmuis, Wanted! Beverspotters, Doorgeven waarnemingen, Zoogdierwaarnemingen vanuit de auto, Gezocht vrijwilligers op kantoor of thuis, WILDzoekers zoeken Wildleiders, Telganger Digitaal, Vacature Senior Projectleider.

Telganger / 2007-2 / november (pdf)

2007

In deze editie van de Telganger: Met auto en boot vleermuizen tellen, Bevers in Limburg voorjaar 2006/2007, Waterspitsmuis verspreidingsonderzoek, Eerste resultaten Zoldertellingen Vleermuizen, Exotische eekhoorns in Nederland, Sterfte onder zoogdieren, Resultaten wintertellingen vleermuizen, Resultaten Dagactieve Zoogdieren 2006, Meetnet Hazelmuis, Oproep: Dode bunzingen gezocht, Nationale braakbalpluisweek WILDzoekers, Colofon, Lustrumviering Zoogdiervereniging VZZ.

Telganger / 2007-1 / maart (pdf)

2007

In deze Telganger: Nieuw vleermuismeetnet in aantocht, Batmobiel?, Aantalsontwikkeling van de rode eekhoorn in periode 1995-2006, Voorjaarseditie Zoogdier, Nationale database Flora en Faunawet en ecogrid, Rode lijst herzien, Soort van de maand, Wintertellingen vleermuizen, Verspreidingonderzoek Nederlandse Zoogdieren (VONZ), Meetnet Hazelmuis.

Castor 004 / 1998 (pdf)

1998

De inhoud van deze Castor: Nieuws vanuit de Biesbosch; Verslag monitoring bevers Gelderse Poort; Bever in de Krimpenerwaard; Geslaagd zomerkamp; Melding doorgereden bever in Zuid-Limburg; Nieuwe genen in Flevoland; Ledenbijeenkomst; Onderzoek naar foerageergedrag in de Biesbosch; Excuus.