Telganger / 2006-VONZspecial / oktober (pdf)

2006

In dez editie van de Telganger: Inhaalslag Verspreidingsonderzoek Zoogdieren, Boommarter inventarisatie Zuid-Kennermerland, Noordse woelmuis, Waterspitsmuis, Spitsmuis in lokbuis, Eikelmuis, Ingekorven vleermuis, Zwermlokaties bij winterverblijven, Hazelmuis, Meedoen met de inhaalslag?, Ecogrid, Basiscursus Zoogdieren inventariseren, Telganger digitaal, Word lid van de Zoogdiervereniging van Nederland.

Telganger / 2006-2 / november (pdf)

2006

In deze editie van de Telganger: Verenigde Naties roept 2007 uit tot “JAAR VAN DE DOLFIJN”, Konijn in Nederland krijgt hulp van Wisent, Bevers in Limburg voorjaar 2005 - voorjaar 2006, Resultaten dagactieve zoogdieren 2005, Doorgeven van waarnemingen, Noordse woelmuis verder in voorkomen achteruit, Onderzoek gewenst naar relatie met koeien en paarden, Resultaten wintertellingen vleermuizen 2006, Massale volksverhuizing bij de bruinvis in de Noordzee, Verstandig of niet?

Telganger / 2006-1 / juli (pdf)

2006

In deze editie van de Telganger: Meetnet Hazelmuis, Verspreiding van kleine zoogdieren aan de hand van braakballen, Vogelgriep ppl bij wilde roofdieren, Limburgse zoogdieratlas, Bevers in Limburg, Griend aangespoeld op Schiermonnikoog, Nederlands windmolenpark op zee en zeezoogdieren, Cursussen, Braakballen en de nationale braakbal pluisweek 2006.

Castor 004 / 1998 (pdf)

1998

De inhoud van deze Castor: Nieuws vanuit de Biesbosch; Verslag monitoring bevers Gelderse Poort; Bever in de Krimpenerwaard; Geslaagd zomerkamp; Melding doorgereden bever in Zuid-Limburg; Nieuwe genen in Flevoland; Ledenbijeenkomst; Onderzoek naar foerageergedrag in de Biesbosch; Excuus.

Castor 003 / 1998 (pdf)

1998

De inhoud van deze Castor: Spectaculair herstel bevers door herintroducties; Nieuws en plannen vanuit de Biesbosch; Algemene ledenvergadering 13-12-1997; Bever in Almere; Dode bever in de Larservaart; Bever in het Horsterwold; Beverrat bij Fort St. Andries; Zomerkamp