Telganger / 2005-2 / oktober (pdf)

2005

Zoogdieren in het PTT-PROJECT, Speuren naar beversporen!, Zoogdierresultaten wintertellingen vleermuizen 2005, De natuuragenda, Nationale braakbalpluisweek 2005, Meet net hazelmuis in 2005 officieel van start, Oproep voor deelname wildzoekers: BMP en Dagactieve zoogdieren in 2004, Zoogdieren tellen in de golf van Biskaje, Bevers in de Biesbosch 1988-2004.

Telganger / 2005-1 / maart (pdf)

2005

In deze editie van de Telganger: De telganger gaat digitaal, Nationale braakbalpluisweek 2004, Wanted: tellingen eekhoorn!, Wanted: wintertellingen vleermuizen!, Bevers in Limburg, WILDzoekers jeugdnatuurclub, Aantalontwikkeling eekhoorn, Resultaten wintertellingen vleermuizen, Nieuwe database VZZ, Herstructurering VZZ, Oproep fotomateriaal, Hoe gaat het met het konijn?, VOFF 2000-soortendag, Inhoud Zoogdier, VleermuisTelavond 2004, Is het konijn het haasje?

Castor 004 / 1998 (pdf)

1998

De inhoud van deze Castor: Nieuws vanuit de Biesbosch; Verslag monitoring bevers Gelderse Poort; Bever in de Krimpenerwaard; Geslaagd zomerkamp; Melding doorgereden bever in Zuid-Limburg; Nieuwe genen in Flevoland; Ledenbijeenkomst; Onderzoek naar foerageergedrag in de Biesbosch; Excuus.

Castor 003 / 1998 (pdf)

1998

De inhoud van deze Castor: Spectaculair herstel bevers door herintroducties; Nieuws en plannen vanuit de Biesbosch; Algemene ledenvergadering 13-12-1997; Bever in Almere; Dode bever in de Larservaart; Bever in het Horsterwold; Beverrat bij Fort St. Andries; Zomerkamp