Castor 006 / 1999 (pdf)

1999

De inhoud van deze Castor: De bever in de Biesbosch in 1999; Bevers van de Gelderse Poort; Bevernieuws uit Flevoland; Bevernieuws uit Limburg; Beverweekend zomer 1999; Bever(s) vergiftigd?; Ledenbijeenkomst 2000; Onderzoek foerageergedrag bevers in de biesbosch;Meldingen Bevers(?) buiten de bekende bevergebiede; Groeiend ledental;Bevers....en andere dieren.

Castor 004 / 1998 (pdf)

1998

De inhoud van deze Castor: Nieuws vanuit de Biesbosch; Verslag monitoring bevers Gelderse Poort; Bever in de Krimpenerwaard; Geslaagd zomerkamp; Melding doorgereden bever in Zuid-Limburg; Nieuwe genen in Flevoland; Ledenbijeenkomst; Onderzoek naar foerageergedrag in de Biesbosch; Excuus.

Castor 003 / 1998 (pdf)

1998

De inhoud van deze Castor: Spectaculair herstel bevers door herintroducties; Nieuws en plannen vanuit de Biesbosch; Algemene ledenvergadering 13-12-1997; Bever in Almere; Dode bever in de Larservaart; Bever in het Horsterwold; Beverrat bij Fort St. Andries; Zomerkamp