Telganger / 2013-2 / oktober (pdf)

2013

• Adopteer een zoogdier • Dode eekhoorn gevonden? Verzamel hem! • Cursusprogramma 2013 voor professionals • Agenda 2013

Telganger / 2013-1 / april (pdf)

2013

• Voorwoord • Overige vleermuizen • Bever en otter • Dagactieve zoogdieren • Wintertellingen vleermuizen • Zoldertellingen vleermuizen • Hazelmuis • Braakbalonderzoek • Jaar van de steenmarter • Cursusprogramma 2013 voor professionals • Huiskatten helpen Zoogdiervereniging • Gezocht: artikelen voor tijdschrijft Zoogdier! • Zoogdierdag • Agenda

Castor 001 / 1997 (pdf)

1997

De inhoud van deze Castor: De Beverwerkgroep: wie zijn we en wat doen we? ; Aantalsontwikkelingen van bevers in de Biesbosch; Bevers in de Gelderse Poort; Wie zijn de regiocoördinatoren? Eerste bever gezien in Flevoland; Bever uit de Utrechtse Vecht in Loosdrecht doodgereden; Bevers in Limburg; Bevers in Hollands Venetië (Giethoorn)