Castor 019 / 2010 (pdf)

2010

De inhoud  van deze Castor: Beveronderzoek in de Kekerdomse- en Millingerwaard; Verleden van de bevers in de waard; Hoe het er eind 2009 voorstond-Overige onderzoeksresultaten-Hoe ziet de toekomst er uit?; Hoe vergaat het de bevers in Groningen en Drenthe?

Telganger / 2010-1 / april (pdf)

2010

In deze editie van de Telganger: NEM Vleermuis wintertellingen, NEM Vleermuis zoldertellingen, NEM Autovleren, NEM DagActieve Zoogdieren (DAZ), NEM Hazelmuis, VONZ Waterspitsmuis, VONZ Noordse woelmuis, VONZ Boommarter, VONZ Das, VONZ Kleine zoogdieren (braakballen), Landelijke zoogdierdag / ALV, Zoogdieratlas.nl, Zoogdiervereniging in commissie DWHC, Vleermuisnieuws uit Groningen, Muizen veroveren de waddeneilanden, Opmars van de grote bosmuis, Ga mee walvissen en dolfijnen kijken.

Castor 001 / 1997 (pdf)

1997

De inhoud van deze Castor: De Beverwerkgroep: wie zijn we en wat doen we? ; Aantalsontwikkelingen van bevers in de Biesbosch; Bevers in de Gelderse Poort; Wie zijn de regiocoördinatoren? Eerste bever gezien in Flevoland; Bever uit de Utrechtse Vecht in Loosdrecht doodgereden; Bevers in Limburg; Bevers in Hollands Venetië (Giethoorn)