Telganger / 2007-VONZspecial / juli (pdf)

2007

In deze editie van de Telganger: Nieuwe oude waarnemingen gezocht, Landelijk verspreidingsonderzoek das, Waar zit de boommarter, Noordse woelmuis gevangen, Lok de waterspitsmuis, Nieuwe onderzoeksmethode met lokbuizen, Eikelmuis en hazelmuis, Wanted! Beverspotters, Doorgeven waarnemingen, Zoogdierwaarnemingen vanuit de auto, Gezocht vrijwilligers op kantoor of thuis, WILDzoekers zoeken Wildleiders, Telganger Digitaal, Vacature Senior Projectleider.

Telganger / 2007-2 / november (pdf)

2007

In deze editie van de Telganger: Met auto en boot vleermuizen tellen, Bevers in Limburg voorjaar 2006/2007, Waterspitsmuis verspreidingsonderzoek, Eerste resultaten Zoldertellingen Vleermuizen, Exotische eekhoorns in Nederland, Sterfte onder zoogdieren, Resultaten wintertellingen vleermuizen, Resultaten Dagactieve Zoogdieren 2006, Meetnet Hazelmuis, Oproep: Dode bunzingen gezocht, Nationale braakbalpluisweek WILDzoekers, Colofon, Lustrumviering Zoogdiervereniging VZZ.