Telganger / 2017-2 / oktober (pdf)

NEM Verspreidingsonderzoek Bever en Otter
NEM Meetnet Bunzing Boommarter
NEM Meetnet Hazelmuizen
NEM Verspreidingsonderzoek Muizen
NEM Meetnet Wintertellingen Vleermuizen
NEM Meetnet Zoldertellingen Vleermuizen
NEM Meetnet Vleermuis Transecttellingen
NEM Meetnet Dagactieve Zoogdieren
NEM Meetnet Dagactieve Zoogdieren Konijnentellingen
Ziekteverwekkers wasbeerhonden en wasberen
Jaarrond Tuintelling
Word lid van de Zoogdiervereniging

Kijk op Exoten 19

Kijk op Exoten, nummer 19, april 2017

De nieuwsbrief Kijk op Exoten is het communicatiemiddel dat alle projectpartners gezamenlijk inzetten om vrijwilligers en professionals in Nederland te informeren over exoten.

Update exotische eekhoorns
Vilmar Dijkstra

Afgelopen jaren hebben we met enige regelmaat exotische eekhoorns in deze nieuwsbrief behandeld. Twee jaar geleden werd voor het laatst een overzicht van alle in het wild waargenomen uitheemse eekhoorns gegeven. Tijd voor een update.

Telganger / 2002-3 / oktober (pdf)

2002

In deze editie van de Telganger: De Telganger, Netwerk Ecologische Monitoring (NEM), Uitzetting van bevers in Limburg, Wintertellingen Vleermuizen, Nieuwe databankbeheerder, Nationale Telavond 2002, Bevertellingen in de Biesbosch in 2002, Nieuwe coördinator Braakbalmonitoring, Vleermuizen en nullen, Eekhoornmonitoring, Speciale aanbieding.

Telganger / 2002-1 / maart (pdf)

2002

In deze editie van de Telganger: Afscheid van een landelijk coördinator!, Wintertellingen vleermuizen, Vooraankondiging Feestdag ‘VZZ 50 jaar’, Eekhoornmonitoring, Braakbalseizoen 2000 & 2001, Bever-Transect-Tellingen Biesbosch 2002, Hazelmuizen in 2001, Ziet u ze vliegen? Tel dan mee! Op 7 juni, Braakballetjes. Speciale aanbieding!