Telganger / 2017-2 / oktober (pdf)

NEM Verspreidingsonderzoek Bever en Otter
NEM Meetnet Bunzing Boommarter
NEM Meetnet Hazelmuizen
NEM Verspreidingsonderzoek Muizen
NEM Meetnet Wintertellingen Vleermuizen
NEM Meetnet Zoldertellingen Vleermuizen
NEM Meetnet Vleermuis Transecttellingen
NEM Meetnet Dagactieve Zoogdieren
NEM Meetnet Dagactieve Zoogdieren Konijnentellingen
Ziekteverwekkers wasbeerhonden en wasberen
Jaarrond Tuintelling
Word lid van de Zoogdiervereniging

Telganger / 2007-2 / november (pdf)

2007

In deze editie van de Telganger: Met auto en boot vleermuizen tellen, Bevers in Limburg voorjaar 2006/2007, Waterspitsmuis verspreidingsonderzoek, Eerste resultaten Zoldertellingen Vleermuizen, Exotische eekhoorns in Nederland, Sterfte onder zoogdieren, Resultaten wintertellingen vleermuizen, Resultaten Dagactieve Zoogdieren 2006, Meetnet Hazelmuis, Oproep: Dode bunzingen gezocht, Nationale braakbalpluisweek WILDzoekers, Colofon, Lustrumviering Zoogdiervereniging VZZ.

Telganger / 2007-1 / maart (pdf)

2007

In deze Telganger: Nieuw vleermuismeetnet in aantocht, Batmobiel?, Aantalsontwikkeling van de rode eekhoorn in periode 1995-2006, Voorjaarseditie Zoogdier, Nationale database Flora en Faunawet en ecogrid, Rode lijst herzien, Soort van de maand, Wintertellingen vleermuizen, Verspreidingonderzoek Nederlandse Zoogdieren (VONZ), Meetnet Hazelmuis.

Telganger / 2002-3 / oktober (pdf)

2002

In deze editie van de Telganger: De Telganger, Netwerk Ecologische Monitoring (NEM), Uitzetting van bevers in Limburg, Wintertellingen Vleermuizen, Nieuwe databankbeheerder, Nationale Telavond 2002, Bevertellingen in de Biesbosch in 2002, Nieuwe coördinator Braakbalmonitoring, Vleermuizen en nullen, Eekhoornmonitoring, Speciale aanbieding.

Telganger / 2002-1 / maart (pdf)

2002

In deze editie van de Telganger: Afscheid van een landelijk coördinator!, Wintertellingen vleermuizen, Vooraankondiging Feestdag ‘VZZ 50 jaar’, Eekhoornmonitoring, Braakbalseizoen 2000 & 2001, Bever-Transect-Tellingen Biesbosch 2002, Hazelmuizen in 2001, Ziet u ze vliegen? Tel dan mee! Op 7 juni, Braakballetjes. Speciale aanbieding!