Publicatieoverzicht

Telganger / 2009-2 / oktober (pdf)

2009

In deze Telganger: NEM Hazelmuis, NEM Vleermuis wintertellingen, NEM Vleermuis zoldertellingen, NEM Dagactieve zoogdieren, NEM Konijnentellingen in de duinen, NEM Tapuit en konijn, VONZ Boommarter, VONZ Das, Sterfte bij onderzoek met inloopvallen, Bruinvissen in de Oosterschelde geteld, Vleermuisonderzoek in Wit Rusland, Cursus grondgebonden zoogdieren, Symposium monitoring van zoogdieren, Tweede vondst kleine dwergvleermuis in Nederland, Egelweekend groot succes.

Telganger / 2008-1 / juli (pdf)

2008

In deze Telganger: Autovleren, Zoldertellingen vleermuizen, Wintertellingen vleermuizen, Hazelmuis,  DagActieve Zoogdieren (DAZ), Das, Eekhoorn, Steenmarter, Grote bosmuis, Hoefdieren, Waterspitsmuis, Natura 2000 soorten verder in kaart, Braakballen, Basiscursus zoogdieren / vleermuizen, Vleermuizen in langbroekerwetering, Vis zoekt boommarter, Gezocht: exotische zoogdieren, Populaties van exotische eekhoorns in Nederland, Soort van het jaar; de tussenstand, Even voorstellen.

Telganger / 2007-2 / november (pdf)

2007

In deze editie van de Telganger: Met auto en boot vleermuizen tellen, Bevers in Limburg voorjaar 2006/2007, Waterspitsmuis verspreidingsonderzoek, Eerste resultaten Zoldertellingen Vleermuizen, Exotische eekhoorns in Nederland, Sterfte onder zoogdieren, Resultaten wintertellingen vleermuizen, Resultaten Dagactieve Zoogdieren 2006, Meetnet Hazelmuis, Oproep: Dode bunzingen gezocht, Nationale braakbalpluisweek WILDzoekers, Colofon, Lustrumviering Zoogdiervereniging VZZ.

Telganger / 2006-2 / november (pdf)

2006

In deze editie van de Telganger: Verenigde Naties roept 2007 uit tot “JAAR VAN DE DOLFIJN”, Konijn in Nederland krijgt hulp van Wisent, Bevers in Limburg voorjaar 2005 - voorjaar 2006, Resultaten dagactieve zoogdieren 2005, Doorgeven van waarnemingen, Noordse woelmuis verder in voorkomen achteruit, Onderzoek gewenst naar relatie met koeien en paarden, Resultaten wintertellingen vleermuizen 2006, Massale volksverhuizing bij de bruinvis in de Noordzee, Verstandig of niet?

Telganger / 2006-1 / juli (pdf)

2006

In deze editie van de Telganger: Meetnet Hazelmuis, Verspreiding van kleine zoogdieren aan de hand van braakballen, Vogelgriep ppl bij wilde roofdieren, Limburgse zoogdieratlas, Bevers in Limburg, Griend aangespoeld op Schiermonnikoog, Nederlands windmolenpark op zee en zeezoogdieren, Cursussen, Braakballen en de nationale braakbal pluisweek 2006.

Castor 006 / 1999 (pdf)

1999

De inhoud van deze Castor: De bever in de Biesbosch in 1999; Bevers van de Gelderse Poort; Bevernieuws uit Flevoland; Bevernieuws uit Limburg; Beverweekend zomer 1999; Bever(s) vergiftigd?; Ledenbijeenkomst 2000; Onderzoek foerageergedrag bevers in de biesbosch;Meldingen Bevers(?) buiten de bekende bevergebiede; Groeiend ledental;Bevers....en andere dieren.

Castor 003 / 1998 (pdf)