Telganger / 2018-2 / oktober

• Voorwoord
  • NEM Verspreidingsonderzoek Bever en Otter
  • NEM Meetnet Dagactieve Zoogdieren (konijn)
  • NEM Meetnet Dagactieve Zoogdieren (BMP)
  • NEM Meetnet Zoldertellingen Vleermuizen
  • Ingezonden stuk: Sfeerverslag Zoldertellingen Regio De Kempen (NB)
  • NEM Verspreidingsonderzoek Bunzing Boommarter
  • NEM Meetnet Hazelmuis
  • NEM Meetnet Wintertellingen Vleermuizen
  • NEM Verspreidingsonderzoek Muizen
  • NEM Meetnet Vleermuis Transecttellingen
  • Ingezonden stuk: Monitoring bever Habitatrichtlijngebieden

Telganger / 2017-2 / oktober (pdf)

NEM Verspreidingsonderzoek Bever en Otter
NEM Meetnet Bunzing Boommarter
NEM Meetnet Hazelmuizen
NEM Verspreidingsonderzoek Muizen
NEM Meetnet Wintertellingen Vleermuizen
NEM Meetnet Zoldertellingen Vleermuizen
NEM Meetnet Vleermuis Transecttellingen
NEM Meetnet Dagactieve Zoogdieren
NEM Meetnet Dagactieve Zoogdieren Konijnentellingen
Ziekteverwekkers wasbeerhonden en wasberen
Jaarrond Tuintelling
Word lid van de Zoogdiervereniging

Telganger / 2008-1 / juli (pdf)

2008

In deze Telganger: Autovleren, Zoldertellingen vleermuizen, Wintertellingen vleermuizen, Hazelmuis,  DagActieve Zoogdieren (DAZ), Das, Eekhoorn, Steenmarter, Grote bosmuis, Hoefdieren, Waterspitsmuis, Natura 2000 soorten verder in kaart, Braakballen, Basiscursus zoogdieren / vleermuizen, Vleermuizen in langbroekerwetering, Vis zoekt boommarter, Gezocht: exotische zoogdieren, Populaties van exotische eekhoorns in Nederland, Soort van het jaar; de tussenstand, Even voorstellen.

Telganger / 2007-2 / november (pdf)

2007

In deze editie van de Telganger: Met auto en boot vleermuizen tellen, Bevers in Limburg voorjaar 2006/2007, Waterspitsmuis verspreidingsonderzoek, Eerste resultaten Zoldertellingen Vleermuizen, Exotische eekhoorns in Nederland, Sterfte onder zoogdieren, Resultaten wintertellingen vleermuizen, Resultaten Dagactieve Zoogdieren 2006, Meetnet Hazelmuis, Oproep: Dode bunzingen gezocht, Nationale braakbalpluisweek WILDzoekers, Colofon, Lustrumviering Zoogdiervereniging VZZ.

Castor 006 / 1999 (pdf)

1999

De inhoud van deze Castor: De bever in de Biesbosch in 1999; Bevers van de Gelderse Poort; Bevernieuws uit Flevoland; Bevernieuws uit Limburg; Beverweekend zomer 1999; Bever(s) vergiftigd?; Ledenbijeenkomst 2000; Onderzoek foerageergedrag bevers in de biesbosch;Meldingen Bevers(?) buiten de bekende bevergebiede; Groeiend ledental;Bevers....en andere dieren.

Castor 003 / 1998 (pdf)

1998

De inhoud van deze Castor: Spectaculair herstel bevers door herintroducties; Nieuws en plannen vanuit de Biesbosch; Algemene ledenvergadering 13-12-1997; Bever in Almere; Dode bever in de Larservaart; Bever in het Horsterwold; Beverrat bij Fort St. Andries; Zomerkamp