Presentatie heruitgave "De wolf terug: eng of enerverend?" op goudjakhalssymposium

Wolven zijn weer terug in Nederland en daardoor werd het hoog tijd voor een revisie van het boek "De wolf terug: Eng of Enerverend?". De presentatie van deze heruitgave zal plaatsvinden op het goudjakhalssymposium van 20 september te Wageningen. Het boek zal hier tevens te koop zijn. Ook zijn diverse auteurs aanwezig voor vragen.

In het boek geven de auteurs antwoord op de vraag of we dit eng of juist enerverend moeten vinden. Tot voor kort kenden we wolven alleen uit sprookjes en de dierentuin. Sinds ze de grens oversteken en zich weer in Nederland lijken te vestigen, is er echter volop aandacht in de media – maar wat weten we feitelijk over de wolf? Kun je nog veilig in de bossen wandelen, en lopen onze huisdieren geen gevaar? De experts vertellen over het gedrag, de geschiedenis van de wolf in Europa en hoe wij kunnen leren omgaan met ‘enge’ dieren en ‘wilde’ natuur.

Wil je bij de boekpresentatie zijn? Kom dan naar  het goudjakhalssymposium van 20 september te Wageningen! Lukt dit helaas niet? Dan kun je het boek ook vanaf 1 oktober vinden in de betere boekhandels voor €17,50.

Boek De wolf terug! Eng of Enerverend?