Websites van de Zoogdiervereniging op de schop

31 jan 2011

Er is de afgelopen tijd veel veranderd met betrekking tot de websites van de Zoogdiervereniging. We hebben een nieuwe webwinkel ontwikkeld en de menustructuur van www.zoogdiervereniging.nl is aangepast.

De nieuwe websites zijn geheel in de huisstijl van de Zoogdiervereniging ontwikkeld.
We hopen onze leden en alle andere bezoekers van onze websites op deze manier beter van dienst te kunnen zijn.

Nieuwe menustructuur
Op www.zoogdiervereniging.nl is het een en ander veranderd in de menustructuur.
Oude pagina’s zijn aangepast of verwijderd en de zoogdierwinkel oude stijl is verdwenen.
Met name onze pagina’s rondom publicaties zullen voortaan te vinden zijn op www.zoogdierwinkel.nl

www.zoogdierwinkel.nl

In de nieuwe webwinkel van de Zoogdiervereniging zijn vanaf 2011 boeken, brochures, rapporten en inventarisatie handleidingen te verkrijgen over zoogdieren. U kunt natuurlijk producten bestellen die bezorgd worden via de post maar er komen op termijn ook veel downloads beschikbaar. Veel van onze publicaties zoals onderzoeksrapportages en tijdschriften komen een jaar na uitgifte straks gratis als pdf beschikbaar. Er wordt hard gewerkt dit op korte termijn te realiseren. Betalingen verlopen via iDeal en u kunt uw bestelling online volgen.

Op korte termijn wordt er ook een nieuwe campagne website ontwikkeld voor het Jaar van de Vleermuizen.

Publicatiedatum: 31 januari 2011