Problemen bezorging Zoogdier

2 augustus 2011

Het nieuwste nummer van Zoogdier had rond 15 juli bezorgd moeten worden. Nu blijkt dat er buiten onze organisatie iets is fout gegaan. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Zoogdier nummer 2 van dit jaar is iets later uitgekomen, door wijzigingen in de eindredactie ten gevolge van de bezuinigingen die op het kantoor van de Zoogdiervereniging moesten worden doorgevoerd. Daardoor zou Zoogdier rond 15 juli moeten worden bezorgd. Inmiddels is van circa de helft van de abonnees bij ons bekend geworden dat dit niet is gebeurd.

De oorzaak lijkt te zitten in de adressering, die blijkt onvolledig of onleesbaar op het folie waarin Zoogdier wordt verstuurd terecht te zijn gekomen. Wij overleggen met de drukker en de bezorger waar dit is fout gegaan. Het door ons aangeleverde adressenbestand was volledig.

Wij hopen dat we snel een oplossing hebben gevonden, zodat Zoogdier alsnog snel bij iedereen op de mat ligt. In de tussentijd verwijzen wij u alvast naar een eerder uitgebracht bericht naar aanleiding van het hoofdartikel, waarin een link is opgenomen naar het betreffende artikel over de toestand van de Nederlandse vleermuizen.

Onze excuses voor het ongemak

Publicatiedatum: 02 augustus 2011