Algemene Ledenvergadering en Zoogdierdag

Algemene Ledenvergadering (ALV)

De Algemene Ledenvergadering van de Zoogdiervereniging wordt gehouden in november. Naast de ALV staat de dag meestal in het kader van een thema. Er worden lezingen en presentaties verzorgd door zowel interne medewerkers van de vereniging als externe gasten. Daarna is er een excursie rond dit thema. Traditiegetrouw besluiten we de ALV met een gezellige borrel.

De laatste Algemene Ledenvergadering was op donderdag 25 maart 2021

De volgende Algemene Ledenvergadering is op zaterdag 20 november 2021

Meer informatie over deze ALV volgt op een later moment.

Zoogdierdag

De Zoogdierdag vindt jaarlijks plaats, meestal in maart. Op deze dag wordt een of meerdere thema's door verschillende, soms internationale, sprekers belicht. Vaste onderdelen van de Zoogdierdag zijn de verkiezing van de Vrijwilliger van het Jaar en de uitreiking van de Rie de Booisprijs. Deze prijs is ingesteld om onderzoek door vrijwilligers mogelijk te maken. Naast het hoofdprogramma is er altijd een veelheid aan bedrijven en organisaties die zich presenteren via hun stands. Ook deze dag wordt traditiegetrouw met een gezellige borrel afgesloten.

In 2021 is er geen Zoogdierdag. De eerstvolgende Zoogdierdag zal in maart 2022 plaatsvinden.