Algemene Ledenvergadering en Zoogdierdag

Algemene Ledenvergadering (ALV)

De Algemene Ledenvergadering van de Zoogdiervereniging wordt gehouden in november. Naast de ALV staat de dag meestal in het kader van een thema. Er worden lezingen en presentaties verzorgd door zowel interne medewerkers van de vereniging als externe gasten. Daarna is er een excursie rond dit thema. Traditiegetrouw besluiten we de ALV met een gezellige borrel.

De laatste Algemene Ledenvergadering was op zaterdag 2 april 2022.
Lees hier het verslag van deze ALV en het Jaarverslag 2021.

De volgende Algemene Ledenvergadering is op zaterdag 19 november 2022.
Locatie: Natuurhistorisch Museum Rotterdam. Start 11:00 u.
Voor deelname graag vóór 14 november 2022 aanmelden bij: secretariaat@zoogdiervereniging.nl
Documenten voor deze vergadering:

Zoogdierdag

De Zoogdierdag vindt jaarlijks plaats, meestal in maart. Op deze dag wordt een of meerdere thema's door verschillende, soms internationale, sprekers belicht. Vaste onderdelen van de Zoogdierdag zijn de verkiezing van de Vrijwilliger van het Jaar en de uitreiking van de Rie de Booisprijs. Deze prijs is ingesteld om onderzoek door vrijwilligers mogelijk te maken. Naast het hoofdprogramma is er altijd een veelheid aan bedrijven en organisaties die zich presenteren via hun stands. Ook deze dag wordt traditiegetrouw met een gezellige borrel afgesloten.

De meest recente Zoogdierdag vond plaats op 17 september 2022.