Algemene Ledenvergadering en excursie

17 november 2018
Dorpshuis Horsterhoek, Elspeterbosweg 26, 8076 RC Vierhouten.
gratis

Op zaterdag 17 november 2018 vindt de Algemene Ledenvergadering (ALV) van de Zoogdiervereniging plaats in Vierhouten. Op het programma staat in de ochtend de ALV en in de middag een lezing door Glenn Lelieveld en een excursie in de omgeving van Vierhouten. U wordt verzocht uw eigen lunch mee te nemen.

Het volledige programma van deze ALV is hier te downloaden. De stukken van de ALV staan vanaf 10 november 2018 op www.zoogdiervereniging.nl/ALV.

De ALV, de lezing en excursie zijn vrij toegankelijk voor leden van de Zoogdiervereniging. De ruimte is echter niet onbeperkt. Het is noodzakelijk dat u zich vooraf aanmeldt via: info@zoogdiervereniging.nl.

Meer informatie
U kunt op maandag t/m donderdag (tussen 09:00 en 12:30 uur) contact opnamen met het secretariaat van de Zoogdiervereniging via de mail: info@zoogdiervereniging.nl) of telefonisch op 024-7410500