Word ook actief voor onze zoogdieren!

Kijk snel op onze vacaturepagina voor actuele vacatures en stageplekken!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gezocht: haas, konijn, ree, vos, egel en eekhoorn, bijzondere muizen zoals de hazelmuizen, bevers, bunzingen en boommarters en niet te vergeten de verschillende soorten vleermuizen. De Zoogdiervereniging zet zich al sinds 1952 in voor alle zeventig soorten zoogdieren die in Nederland in het wild leven. Omdat goed te kunnen doen is veel onderzoek nodig: hoe gaat het met de verschillende soorten? Waar in Nederland komen ze voor en hoe kunnen we ze beter beschermen? Om dit soort vragen goed te kunnen beantwoorden hebben we uw hulp hard nodig. Als u die hulp wilt geven, zult u net als alle actieve vrijwilligers die zich al inzetten voor de zoogdieren, merken hoe leuk uw bijdrage aan het zoogdieronderzoek kan zijn.

Op http://www.zoogdiervereniging.nl/nem vindt u verdere informatie over de verschillende deelmeetnetten.

Om u aan te melden vult u onderstaand formulier in.

CAPTCHA
Deze vraag wordt gebruikt om te testen of u een menselijke bezoeker bent om spam inzendingen te vermijden.