Veldwerkgroep - Publicatielijst

Meer lezen?

Analoge exemplaren van publicities van de Veldwerkgroep van de Zoogdiervereniging zijn niet (meer) te bestellen. Hieronder vind je een compleet overzicht van alle publicaties die door de Veldwerkgroep zijn uitgebracht, gesorteerd op auteursnaam. Je kunt alle publicaties kostenloos downloaden. Je opent de publicatie door op "download" te klikken. Door met de rechter muisknop klikken en "opslaan als" te kiezen, sla je het verslag op. Sommige verslagen zijn enkele MB's groot, waardoor het downloaden wat langer kan duren. Kenmerken van de verslagen (onder andere de grootte in MB's) vind je op de publicatie-pagina. Problemen met binnenhalen van bestanden meld je aan de veldwerkgroep.

Direct naar de beginletter van de eerste auteur:

A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Volledige publicatielijst van de Veldwerkgroep:

• Allaerts, W., J. Rijmenams, H. Blockx, A. Lefevre, D. Delsoir en E. Le Boulenge (1986): Zoogdierinventarisatie in het natuurpark Dijleland 31 oktober tot en met 3 november 1985, Veldwerkgroep van de Vereniging voor Zoogdierkunde en Zoogdierbescherming, Leuven. DOWNLOAD
  • Allaerts, W., R. Lange, K. Wardenaar, P. Twisk en J. Rijmenams (1990): Zoogdierinventarisatie in de Gaume (Belgisch Lotharingen) 17 t/m 23 augustus 1986, Veldwerkgroep van de Vereniging voor Zoogdierkunde en Zoogdierbescherming, Leuven, ISBN 90-73162-02-5. DOWNLOAD
  • Anonymus (1975): De Veldwerkgroep in de VZZ, in: Lutra vol. 17, p. 67, Vereniging voor Zoogdierkunde en Zoogdierbescherming. DOWNLOAD
  • Anonymus (z.j.): Samenvatting resultaten vleermuis inventarisatieweekend Borkel en Schaft 27-28-29 juni ’03, VZZ-Veldwerkgroep en Vleermuiswerkgroep Noord-Brabant, z.p. DOWNLOAD
  • Bekker, J.P., L. Calle, S. Dobbelaar, N.J. Honingh en K. Mostert (2001): Zoogdierinventarisatie West Zeeuwsch-Vlaanderen, verslag van een kamp gehouden van 28 september tot en met 1 oktober 2000, Vereniging voor Zoogdierkunde en Zoogdierbescherming, Veere, ISBN 90-73162-57-2. DOWNLOAD
  • Bekker, J.P. en P. van der Linden (2003): Kleine zoogdierinventarisatie van de Vechtstreek, VZZ Veldwerkgroep en Noord-Hollandse Zoogdierstudiegroep (NOZOS), Hilversum. DOWNLOAD
  • Bekker, J.P. (2002): Zoogdierinventarisatie Zak van Zuid-Beveland, verslag van een kamp gehouden van 5 tot en met 7 oktober 2001, Vereniging voor Zoogdierkunde en Zoogdierbescherming, Veere, ISBN 90-73162-63-7. DOWNLOAD
  • Bekker, J.P. (2003): Zoogdierinventarisatie Sint Philipsland en Tholen, verslag van twee kampen gehouden in het najaar van 2002, Zoogdier Werkgroep Zeeland en Veldwerkgroep VZZ, Veere, ISBN 90-73162-68-8. DOWNLOAD
  • Bekker, J.P. (2004): Zoogdierinventarisatie Kop van Schouwen, verslag van twee kampen gehouden in het najaar van 2004, Veldwerkgroep VZZ en Zoogdier Werkgroep Zeeland, Veere, ISBN 90-73162-72-6. DOWNLOAD