Veldwerkgroep - Activiteitenpagina

Ga mee !

De Veldwerkgroep organiseert tal van activiteiten. Op deze pagina geven wij steeds een zo actueel mogelijk overzicht van onze plannen. Per activiteit worden een beschrijving en de wijze van aanmelden aangegeven. Hou deze pagina dus in de gaten om op de hoogte te blijven!

Zomerkamp La Dôle, Zwitserland

4 - 14 augustus 2016

Het zomerkamp van de Veldwerkgroep wordt dit jaar van 4 tot 14 augustus in Zwitserland gehouden.

Het Zwitserse kanton van Geneva gaat een zoogdieratlas uitbrengen: “Atlas des Mammifères du Bassin Genevois” en willen graag onze hulp bij het verzamelen van data over (kleine) zoogdieren.

La Dôle is een bergtop van 1677 meter in het Zwitserse deel van het Jura gebergte. Het kijkt uit op het meer van Geneve en het gebied ligt in de uiterste zuidwest hoek van Zwitserland.

Onderkomen

We hebben een prachtig onderkomen in “Chalet de la Combe Geleé”. De Chalet heeft kamers voor 4-6 personen en een grote keuken waar we beurtelings in groepjes van 3-4 zelf het avondeten voor de hele groep zullen gaan verzorgen.

De totale kosten van het zomerkamp bedragen € 350,- (exclusief de reis).

Voor studenten hanteren wij een gereduceerd tarief van € 200,- (exclusief reis).

Opgave voor het kamp kan door voor 12 april 2016 een aanbetaling van € 50,- te storten op rekening NL06INGB0002050298 t.n.v. Zoogdiervereniging te ´s-Hertogenbosch onder vermelding van je naam EN tevens het opgave formulier in te vullen. (aanmelding is pas geldig als beide zijn ontvangen)

Graag willen we je wijzen op het volgende

De veldwerkgroep is geen reisorganisatie. De heen en terug reis zal je zelf moeten regelen. Rond 1 mei 2016 zal de veldwerkgroep de deelnemers een deelnemerslijst toesturen. Deze lijst kun je gebruiken om een reismaatje te zoeken of om te kijken of je met iemand mee kan rijden.

Uitzicht over het meer van Genève

De kleine lettertjes

Op alle activiteiten is het Huishoudelijk reglement van de Veldwerkgroep van toepassing. Deelname aan activiteiten van de veldwerkgroep is op eigen risico. Bij de prijs zijn (indien van toepassing) inbegrepen de kosten voor overnachting, eten en drinken, eventuele vergunningen en deelname aan diverse veldactiviteiten. Deelnemers moeten zelf voor vervoer van en naar de activiteit zorgen en dienen de benodigde verzekeringen zelf te hebben afgesloten (onder andere een reis- en/of bagageverzekering en een ziektekostenverzekering). Deelname aan activiteiten waarbij vleermuizen worden gehanteerd is uitsluitend mogelijk voor personen die recent zijn ingeënt tegen rabiës. Huisdieren zijn tijdens alle activiteiten niet toegestaan (ook niet als het zoogdieren zijn). Minimale leeftijd van de deelnemers: 18 jaar. Door je op te geven voor een activiteit verklaar je akkoord te zijn met deze voorwaarden.

Andere pagina's van de Veldwerkgroep:
Intro - Activiteiten - Zomerkamp - Materiaal - Publicaties - DatabasesCamera - English  - Français