Symposium Biodiversiteit en Leefgebieden

Afbeelding verwijderd.

Op vrijdag 4 november vindt in het provinciehuis van Noord-Brabant te ‘s-Hertogenbosch het symposium “Biodiversiteit en Leefgebieden 2016” plaats. Het symposium is voor alle vrijwilligers en professionals die zich inzetten voor de Brabantse natuur, bij onder meer terreinbeheerders, gemeenten, waterschappen, natuurorganisaties, agrarische natuurverenigingen en adviesbureaus.

U kunt lezingen, workshops en flitspresentaties volgen over onder andere: innovatief bosherstel en –beheer, natuur in de stedelijke omgeving en je eigen achtertuin, en over 100 jaar monitoring van Brabantse vennen. Op deze dag laten we zien wat er tot nu toe is bereikt in Noord-Brabant als het gaat om biodiversiteit en leefgebieden. Maar ook kansen en noodzakelijke opgaven komen aan bod.

Hier vindt u het programma en de samenvattingen van alle presentaties. Deelname is gratis, maar u dient zich wel in te schrijven via de online aanmeldmodule

Het symposium wordt voor de 4e keer georganiseerd in opdracht van de Provincie Noord-Brabant. Dit jaar door RAVON, FLORON en de Zoogdiervereniging. Wanneer u vragen heeft over het symposium, kunt u die sturen naar symposiumbiodiversiteit@ravon.nl