Groen en Doen Vrijwilligersavond over vleermuizen

28 augustus 2014
Den Haag
Geen (opgave verplicht)

Op donderdag 28 augustus van 19.30 tot ongeveer 22.00 uur organiseren we een vrijwilligersavond over vleermuizen op de werkschuur van Staatsbosbeheer aan de Boslaan 12 in Den Haag. We starten met een lezing van Herman Limpens van de Zoogdiervereniging over het leven van de vleermuis in Nederland. Na de pauze, als de schemer intreedt, gaan we op pad in het Haagse Bos om met batdetectors en een zaklamp op zoek te gaan naar de vleermuizen. In het Haagse bos leven wel vier verschillende soorten vleermuizen.

Geïnteresseerd? Geef je snel op via l.groeneveld@staatsbosbeheer.nl.

De werkschuur is heel goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Station Den Haag CS ligt op 4 minuten lopen. Parkeren kan ook (beperkt) gratis op ons werkterrein.

Deze activiteit vindt plaats in het kader van Groen en Doen en wordt mede mogelijk gemaakt door het Ministerie van Economische Zaken.

Afbeelding verwijderd.